ANIMACE ATRAKTIVIT V CR (ANA I.)
Obsah a cíl předmětu:
Praktická
aplikace mezioborových souvislostí pří strategickém
plánování a rozhodování. Exkurse a osobní prezentace
Předpoklady: Základní vědomosti
z mikroekonomie, teorie managementu, sociologie, psychologie a historie.
Hluboký zájem studentů o danou problematiku.
Osvojené dovednosti a vědomosti: Rozvine tvořivé managerské schopností, získá dovednosti pro projektování produktů cr a organizování aktivit v rámci cr
Pravidla účasti na výuce: 80% účast a aktivní spolupráce ve skupině
Požadavky k zápočtu: Zpracování námětu na inovaci nebo nový produkt a
jeho prezentace
Forma zkoušky: není zkouška
Výsledné hodnocení předmětu: úspěšnost prezentace
Osnova:
Svět kulturních destinací, Kulturní destinace a
průmysl volného času, Objevování a využívání nových příležitostí, Zdroje
přitažlivosti a motivace návštěvnosti, Produkt cestovního ruchu a jeho tvorba, Zdroje,
inspirace, Trendy, Práce se zdrojovým materiálem, Příprava prezentace nového
produktu, Formulace mise a vize, Analýza vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT
analýza, Definice záměrů a cílů, Zpětné vazby, Volba hodnotících kritérií a
monitoring
Literatura:
1) Povinná
2) Doporučená
Management
umění (ed.
Marta Smolíková, VŠUP, Praha 2008), Kreativní
management pro divadlo (J. Dvořák, Praž. Scéna 2004), Kultúrný
manažment
(Gerald Lindstone a kol. VŠMU Bratislava 2000), Event marketing (Petr Šindler, Grada 2003)
Rozsah konzultací: Uveďte kolik hodin prezenční výuky proběhne
v semestru a kolik vb soustředění
Studijní opory:
a) Web CT : Ne/ |
b) Jiné www stránky: |
c) Server N:\ (Ukázky): Gregar ANA |
d) Jiné zdroje: |