ANIMACE ATRAKTIVIT V CR (ANA I.)

Obsah a cíl předmětu: Praktická aplikace mezioborových souvislostí pří strategickém plánování a rozhodování. Exkurse a osobní prezentace

Předpoklady: Základní vědomosti z mikroekonomie, teorie managementu, sociologie, psychologie a historie. Hluboký zájem studentů o danou problematiku.

Osvojené dovednosti a vědomosti: Rozvine tvořivé managerské schopností, získá dovednosti pro projektování produktů cr a organizování aktivit v rámci cr

Pravidla účasti na výuce: 80% účast a aktivní spolupráce ve skupině

Požadavky k zápočtu: Zpracování námětu na inovaci nebo nový produkt a jeho prezentace

Forma zkoušky: není zkouška

Výsledné hodnocení předmětu: úspěšnost prezentace

Osnova:

Svět kulturních destinací, Kulturní destinace a průmysl volného času, Objevování  a využívání nových příležitostí, Zdroje přitažlivosti a motivace návštěvnosti, Produkt cestovního ruchu a jeho tvorba, Zdroje, inspirace, Trendy, Práce se zdrojovým materiálem, Příprava prezentace nového produktu, Formulace mise a vize, Analýza vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza, Definice záměrů a cílů, Zpětné vazby, Volba hodnotících kritérií a monitoring

Literatura:

1)     Povinná

 

2)     Doporučená

Management umění (ed. Marta Smolíková, VŠUP, Praha 2008), Kreativní management pro divadlo (J. Dvořák, Praž. Scéna 2004), Kultúrný manažment (Gerald Lindstone a kol. VŠMU Bratislava 2000), Event marketing (Petr Šindler, Grada 2003)

Informace ke kombinované či distanční formě: není

Rozsah konzultací: Uveďte kolik hodin prezenční výuky proběhne v semestru a kolik vb soustředění

Studijní opory:

a) Web CT :

 Ne/

b) Jiné www stránky:

 

c) Server N:\ (Ukázky):  Gregar ANA

 

d) Jiné zdroje: