Tématické okruhy ke státní závěrečné bakalářské  zkoušce - SMNG

 

 

  1. Základní pojmy managersko marketingové praxe v oblasti sportu a sportovně rekreačních aktivit, členění aktivit sportovně rekreačního charakteru

 

  1. Role, znalosti, činnosti, dovednosti, postoje a hodnoty managera sportu a sportovně rekreačních aktivit

Vlastnosti managera při jednání a rozhodování

 

  1. Sportovní produkt, produkty v oblasti sportovně rekreačních aktivit

 

  1. Strategický marketing a management ve sportu a rekreaci – fáze, stanovení cílů ( sportovní, ekonomické a sociální cíle)

Marketingová koncepce „Krok za krokem“, cyklus řízeného marketingu ve sportu a sportovně rekreačních aktivitách

 

  1. Plánování v managementu sportu a rekreace

Hierarchická struktura plánovacího procesu

 

  1. Managersko marketingová koncepce a plánování „krátkodobé“ sportovně rekreační akce

 

  1. Managersko marketingová koncepce „střednědobé“ sportovně rekreační akce

 

  1. Managersko marketingová koncepce „dlouhodobé“ sportovně rekreační akce

 

  1. Managersko marketingové koncepce a podnikání v oblasti letních outdoorových rekreačních sportů a aktivit

 

  1. Managersko marketingové koncepce a podnikání v oblasti zimních outdoorových rekreačních sportů a aktivit

 

  1. Managersko marketingové koncepce a podnikání v oblasti indoorových rekreačních sportů a aktivit

 

  1. Managersko marketingové koncepce a podnikání v oblasti drobných a netradičních rekreačních sportů a aktivit

 

 

 

Tématické okruhy ke státní bakalářské zkoušce studijního programu Ekonomika a management, studijního oboru Sportovní management, modul II. :

„Teorie a praxe sportovních aktivit rekreace a cestovního ruchu“

 

1.      Lidské tělo a jeho soustavy v klidu a při pohybu

2.      Tělesná zátěž a odezva organismu

3.      Energetické nároky a metabolismus při pohybové činnosti

4.      Bezpečnost a traumatologie při sportovně rekreačních činnostech

5.      Základní hygienické normy pro rekreační sportování

6.      Problematika regenerace organismu po tělesné zátěži

7.      Systém tělesné kultury a druhy tělocvičných aktivit

8.      Motorické předpoklady a jejich diagnostika v rekreačním sportu

9.      Zákonitosti vývoje motoriky během lidského života

10.  Pohyb a tělesná zátěž ve vývoji lidského druhu

11.  Formy, metody a organizace rekreačně sportovní činnosti

12.  Formy a metody kondičního rozvoje motorických schopností

13.  Osvojování nových motorických aktivit a rozvoj koordinačních schopností

14.  Motivační příklady z historie tělesné kultury uplatnitelné v rekreačních sportech

15.  Praxe sportovního instruktora v práci s klienty – diagnostika, rozvoj, učení

16.  Využití her v pohybových programech rekreačních sportů

17.  Základní názvosloví v rekreačních sportech

18.  Didaktické dovednosti sportovního instruktora

19.  Moderní, kreativní a heuristické přístupy k rekreačním sportům

20.  Materiálně technické zabezpečení pro sportovně rekreační aktivity

 

Tématické okruhy ke státní bakalářské zkoušce studijního programu Ekonomika a management, studijního oboru Sportovní management, modul III. :

Viz ISIT-studium-sylaby-§EK.